tel: 501788771
kontakt@ksiegarnia-prawnicza.com.pl

Marketing na rynku międzynarodowym Grzegorczyk

Wojciech Grzegorczyk

Wolters Kluwer Polska


Isbn 9788326440847 | Wydanie 4/2018 | Stron 278

Dostępność: brak

Zamówienia

Tel. 501788771 w godz. 9:00-18:00

Zwrot

14 dni na zwrot towaru

Wysyłka

Paczkomaty Poczta Orlen

Podręcznik przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Grzegorczyk wyjaśnia w podręczniku:
- w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych,
- jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność,
- jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności,
- jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych,
- na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej,
- jak należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego.
Księgarnia prawnicza poleca Marketing na rynku międzynarodowym Grzegorczyk