501788771
kontakt@bookslandia.pl

MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI

Andruszkiewicz Krzysztof


Wydawnictwo TNOiK


Isbn 9788372855787 | Wydanie 1/2011 | Stron 376

Cena: 50.60

Celem podręcznika z marketingu jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie podstaw do dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy. Jest on adresowany do studentów na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Marketingu i Handlu, Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Podręcznik składa się z dziesięciu rozdziałów.
Księgarnia prawnicza poleca MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI