tel: 501788771
kontakt@ksiegarnia-prawnicza.com.pl

Współtworzenie wartości w marketingu Przykład szkolnictwa wyższego

Katarzyna Dziewanowska

Wydawnictwo C.H.Beck


Isbn 9788381286770 | Wydanie 1/2018 | Stron 406

Cena: 75.25 zł

Zamówienia

Tel. 501788771 w godz. 9:00-18:00

Zwrot

14 dni na zwrot towaru

Wysyłka w 24 h

Paczkomaty Poczta Orlen

Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego
Księgarnia prawnicza poleca Współtworzenie wartości w marketingu